Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Krasnal74 | użytkownik

imię i nazwiskoTomek adresBiłgoraj zarejestrowany30.07.2008 @11:03:52 ostatnio na stronie11.12.2012 @20:35:46

Fotografuję amatorsko od około 5 lat głównie przyrodę, ale zdarzają mi się też koncerty, ludzie, lecz takich zdjęć tutaj nie wstawiam. Fotografia to dla mnie hobby, pasja i miłe zabicie czasu.
Zdjęć nie przerabiam, nie używam Photoshopa. Krytykę lubię, ale konstruktywną i najbardziej od kogoś, kto sam prezentuje jakiś poziom.
---------------------------------------------------------------------------
Powielanie oraz kopiowanie zdjęć bez zgody autora zabronione!!!
---------------------------------------------------------------------------

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu388533
digarty153 komentarze20671 posty na forum6

komputer / sprzęt
Pentax K100D --> K20D --> K5

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Quitis    16.01.2012 @16:24:43
Gratuluję galerii... świetne kadry

Pozdrawiam serdecznie
_______
facebook http://www.facebook.com/quitisland

Miłość silniejsza niż śmierć
Galeria [*] Roberta http://robciach.digart.pl/ http://robciach2.digart.pl/

~anku183    09.09.2011 @00:21:27
tak to ja ładne żyjątka.pozazdrościc obiektywu achhhh!
~ewa989    08.09.2011 @09:36:16
Dzięki za ocenkę
~ewa989    05.09.2011 @10:12:49
ja jeszcze Modliszki w realu nie widziałam tyle co na zdjęciach u mnie chyba raczej nie ma w Małopolsce ;/
~Adamson01    01.09.2011 @09:28:59
Na to nie ma innej rady jak zmiana łąki bo w tym roku to już pewnie nic nowego się nie pojawi

Pozdrawiam
Adamson
ostatnio edytowane: 2011-09-01 09:29:15
~gitara0    31.08.2011 @23:35:58
bo to jest HDR..
_______
Miłego Pstrykania...))
~energia    31.08.2011 @22:12:42
dziękuje
~makrmaniak    31.08.2011 @17:30:30
Świetna galeria (piękne motyle) no i Pentax .
Poobserwuje
~Damian88    22.08.2011 @15:08:21
Dzięki serdecze Tomku i pozdrawiam
~DEATHMETAL    19.08.2011 @15:51:33
No to mimo wszystko , chyba ci się nie nudzi ? Zdjęcia , jak zawsze na poziomie !
~Eewa46    17.08.2011 @12:19:05
Dzięki za info, nie wiedziałam że można łapać zasypiające - ja starałam się łapać owady o świcie, gdy są nieruchawe i zmarznięte, ale o świcie to ja też nieruchawa jestem.....
~abstractioon    17.08.2011 @11:16:57

miłego dnia.
~widget    16.08.2011 @17:29:40
Też pierwszy raz byłem i nie żałuję, najbardziej mi chyba siadł Exploited Kilka filmików nagrałem na Brutalu, oto mój profil na youtube: http://www.youtube.com/user/donwidget
_______
zamiast dziękować za komenty,postawcie piwo:D:D:D:D
~widget    16.08.2011 @17:21:35
Cholera Nie wiedziałem Może zgadamy się za rok???
_______
zamiast dziękować za komenty,postawcie piwo:D:D:D:D
~paszka    16.08.2011 @00:16:26
Pozdrawiam serdecznie dzięki wielkie
_______
Dzięki za komentarze Zapraszam http://paszka.digart.pl/
~integra66    06.08.2011 @20:23:54
Dziękuję za odwiedziny Pozdrawiam
~aga74    05.08.2011 @19:02:30
Kurczę, a mnie właśnie ciągnie w biele coraz mocniej więc będę katować
_______
"Dwanaście świetnych fotografii każdego roku to wspaniały plon" Adams
~ZielonookiChochlik    15.07.2011 @20:05:21
A i sory ze pisze bez polskich znakow ale mam angielskie oprogramowanie
~ZielonookiChochlik    15.07.2011 @20:02:38
Hehe dobra postaram sie zwracac inaczej ;] A co do zdjec to dzieki za rady i naklonienie do poszerzenia umiejetnosci ;] W tym ostatnim wydaje mi sie ze jest za ciemno bo bylo robione poznym wieczorem, a co do rozmycia to wiem, ze im dalej tym wieksze, ale nie wiem dlaczego bardzo podoba mi sie ten caly bokeh i staram sie go uzyskac na wszystkich fotografiach.
~ZielonookiChochlik    15.07.2011 @16:31:15
Postaralam sie tym razem sama ustawic iso, moglby pan zerknac i cos podpowiedziec w razie potrzeby ??
~casbah    14.07.2011 @19:53:12
ja dziękuję za konstruktywną krytykę, bo taka na starcie jest bardzo przydatna.
~abstractioon    14.07.2011 @17:46:49
Proszę bardzo.
Również pozdrawiam.

Wiadomo. Rock jest nieśmiertelny.
Dziękuje. Miłooo.
~bua89    12.07.2011 @18:27:06
Tworzysz fantastyczne makro obrazy Bedę obserwował
~grzehooFR    07.07.2011 @11:35:32
Wielkie dzięki za odpowiedz Postaram się ich poszukać na dniach
~grzehooFR    07.07.2011 @11:29:20
Kurcze...zazdroszczę. A mógłbyś opisać specyfikę miejsca? I na jakich kwiatach przesiadują? Z góry dzięki
1 2 3 4 5 6 ... 92 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt